سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آن که زمام خود را به دست سستى سپارد ، حقوق را خوار دارد ، و آن که سخن چین را پیروى کند ، دوست را از دست بدهد . [نهج البلاغه]
شیعه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» دکتر احمدی نژاد

به نام خداوند بخشنده مهربان

سلام دوستان، انشاءالله که حال همگی خوب باشد و ایام خوبی در پیشرو داشته باشید.

ابتدا شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را بنا به روایتی به شما بزرگواران تسلیت عرض می نمایم و سپس وظیفه خودم می دانم که از حماسه آفرینی ملت غیور و بزرگوار ایران اسلامی در انتخابات روز جمعه تشکر و قدردانی کنم زیرا با این حضور مشت محکمی بر دهان دشمنان این انقلاب و این مرز بوم کوبیدند. و از خداوند متعال می خواهم عده ای خود فروخته داخلی را نیز به راه راست هدایت فرماید تا بتوانیم بدون هرگونه درگیری و تنش داخلی به پیشرفت کشور عزیزمان کمک نمائیم.

غرض از مزاحمت اینکه طی چند روز اخیر شاهد طیف وسیع بسیار گسترده تخریب چهره مردمی دکتر احمدی نژاد بوده ایم! به عنوان مثال دیروز روزنامه « ایران » در صفحه ابتدایی خود چهره دکتر احمدی نژاد را با چفیه به چاپ رسانده بود که متعاقب این عمل عده ای نیز که چفیه به گردن داشتند در خیابان ولیعصر (عج) حوالی میدان ونک با برخورد بسیار زشت و زننده خود موجبات مردم آزاری و بر هم زدن نظم عمومی را نموده اند و در این خصوص رفتار بسیار زشتی با برخی از خانمها نموده اند.

موضوع بسیار واضح و روشن است؛ این موضوع سناریویی از پیش طراحی شده است که می خواهند با ایجاد جو روانی مردم را بر علیه دکتر احمد نژاد بسیج کنند که انشاءالله به فضل پروردگار همانگونه که تاکنون ایشان را مورد لطف و کرم خود قرار داده است، این قبیل دسیسه ها و سناریوها بر ضد افرادی که می خواهند ایشان را تخریب نمایند عمل خواهد کرد و چهره ایشان بهتر در اذهان عمومی جای خواهد افتاد.

برای سلامتی و تعجیل در ظهور

آقا امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف

صلوات

                                                                                        یاعلی

                                                                                            اللهم عجل لولیک الفرج



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علیرضا خدمتی ( دوشنبه 84/3/30 :: ساعت 8:53 صبح )
»» انتقاد

به نام خداوند بخشنده مهربان

سلام دوستان. تو مطلب قبلیم گلایه کرده بودم، دلیل اصلی آن هم به خاطر جسارت آمریکائیها به قرآن کریم بود و اینکه ایرانیها هیچ عکس العملی از خودشون نشان نداده بودند ولی به خاطر اینکه مطالب قابل عرض زیاد بود درج این موضوع از ذهنم پاک شد و در مطلب قبلی به جسارت آمریکائیها اشاره ای نکردم.

بهرحال بعد از گذشتن حدود 2 هفته از این موضوع بالاخره (گوش شیطون کر) شورای تبلیغات اسلامی یه راهپیمایی گذاشت! اونم چه راهپیمایی بود! اصلا هیچگونه هماهنگی در خصوص مسیر راهپیمایی انجام نشده بود! وزیر شعار هم! بعد از پایان نماز جمعه اعلام کرد به سوی خیابان ها شعار فلان بدهید! اصلاً آخر برنامه ریزی بود. هیچگونه امکاناتی وجود نداشت مخصوصا ما که مسیرمان تو خیابان طالقانی بود. مهمتر اینکه رسانه های داخلی ایران هیچکدام اطلاع رسانی درباره این موضوع نداشتند. شخصا بعد از 2 هفته از سایت بازتاب متوجه شدم که این گور به گور شده آمریکائیها چه جسارتی به قرآن کریم کرده اند.

خلاصه خدا خیر بده مردم را که با مایه گذاشتن از جانشون اومده بودند تا بگویند که همه چیزشون اسلام و قرآن است. وای به حال زمانی که صبر این مردم لبریز بشه. اونوقته که ارتش دنیا هم نمی تواند جلوی این مردم را بگیرد چه برسد به ارتش کوچولوی آمریکا.  

ببخشید هم وقتتون رو گرفتم و هم سرتون رو درد آوردم. انشاءالله که عفو می فرمائید.

برای سلامتی و تعجیل در ظهور

آقا امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف

صلوات

                                                                                              یاعلی

                                                                                               اللهم عجل لولیک الفرج



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علیرضا خدمتی ( شنبه 84/2/31 :: ساعت 9:51 صبح )
»» اعلام خظر!!!

به نام خداوند بخشنده مهربان

سلام دوستان

حقیقتش یه چند وقتیه که احساسم اینو به من می گه که مردم ما دارند بی خیال همه چیز می شوند! خب الان توضیح می دهم به چه خاطر؟ به خاطر اینکه در سطح دنیا مسائلی را شاهد بوده ایم که حتی افراد غیر مسلمان از آن مسئله اعلام انزجار خود را بیان کرده اند و ... در سطح جامعه خود نیز شاهد مواردی هستیم که بی خیالی مردم ما را نشان می دهد. مثل اعلام حمایت از بحث انرژی هسته ای! درسته که مردم ما با دست یافتن ایران به فناوری هسته ای موافق هستند ولی عملا این حمایت خود را نشان نمی دهند، در صورتیکه با یک راهپیمایی می توانند به جهانیان ثابت نمایند که در استفاده از این حق مسلم و قانونی خود پافشاری می نمایند و در این راه هرگونه تجاوز و زورگوئی به ملت ایران را محکوم می نمایند.

مثال دیگر بحث حجاب است! بابا آخه یکی نیست به این مردان ... ما بگه که آقاجون تو مگه غیرت نداری؟ تو مگه شرف نداری؟ تو مگه ناموس نداری؟ می بینی با زن یا دخترش اومده بیرون که چه وضعی دارند؟ آخه یکی نیست به این بگه که آیا این ناموس توست یا ... دیگران؟؟؟ حقیقت داره دیگه!البته این بی خیالی نیز شامل حال من و شمای خواننده نیز می باشد!؟ به هتون برنخوره؟ ولی حقیقت تلخه. اینقدر نسبت به مسائل بی تفاوت شده ایم که نگو و نه پرس. ما می توانیم با تذکر خود دیگران را هوشیار نمائیم.

ببخشید که طول کشید و یه کم هم لهن سخن گفتنم خوب نبود ولی باید می گفتم چون رو دلم گیر کرده بود.

برای سلامتی و تعجیل در ظهور سرور و مولایمان

حضرت بقیة الله الاعظم عج الله تعالی فرجه الشریف صلوات

                                                                 یاعلی

                                                                اللهم عجل لولیک الفرج



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علیرضا خدمتی ( شنبه 84/2/24 :: ساعت 3:2 عصر )
»» خیلی مهم!!!

« به نام خدای بخشنده مهربان »

سلام خدمت همه دوستان گرامی، امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشید و در امور زندگیتون موفق و پیروز باشید. ببخشید که مطالب زیر زیاد است به بزرگی خودتون ببخشید.

خب بر و بچه های گروه علی ولی الله زحمت کشیدند و چند تا تصویر در خصوص انتخابات تهیه کردند (مثل تصویر بالائی) و خواسته اند که در وبلاگ هامون قرار بدیم. ما هم با کمال میل این کار رو انجام می دهیم. با توجه به شرایط کنونی جامعه و شرایط خاص بین المللی هممون خوب می دانیم که شرکت در این انتخابات چقدر حائز اهمیت می باشد و به قولی تکلیف شرعی خودمون می دونیم که در این انتخابات شرکت کنیم. (انشاءالله) بهترین راه هم برای تبلیغ شرکت در انتخابات، تبلیغ چهره به چهره می باشد. یعنی اینکه من و شما هر کجا که حضور داریم، در مدرسه، محل کار، در منزل، دیدار با آشنایان و اقوام و ... می توانیم اهمیت این موضوع را بیان کنیم و دیگران را ترغیب به شرکت در انتخابات نمائیم.

مسئله بعدی بحث انرژی هسته ای هست که انشاءالله تو این هفته ممکن است این مسئولین ما یه تصمیم جدی بگیرند (گوش شیطون کر) و صد البته تاکنون ما هم به خاطر فرمایشات مقام معظم رهبری هیچی بهشون نگفتیم ولی منبعد هم ما بهشون اعتراض می کنیم و هم خود آقا بهشون دیگه این اجازه رو نمی ده که بخواهند از غرور و عزت ملی ما بکاهند تا با یکسری حلیه گر، زورگو و استعثمارطلب پیمان صلح و دوستی ببندند.

مسئله دیگه اینکه دولتمردان انگلیس (روباهان پیر) حرف های گنده تر از دهان و هیکلشون زده اند و گفته اند که باید نام فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) را تغییر بدهید تا ما به اتباعمان اجازه بدهیم به ایران سفر کنند. ما هم به این جانوران عرض می کنیم که حتماً براتو دعوتنامه هم ارسال خواهیم کرد، حتماً به ایران تشریف فرما شوید.

موضوع مهم دیگر هزینه سفر آقای عارف و هیأت همراه به جاکارتا می باشد که بد نیست از سایت بازتاب نامه یکی از کارمندان سفارت جمهوری اسلامی ایران در این کشور را بخوانید و بعدش هم اگر آدم گریه کند جایز است.

برای سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان عج الله تعالی
فرجه الشریف صلوات  

                                                                 یاعلی

                                                                   اللهم عجل لولیک الفرج



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علیرضا خدمتی ( یکشنبه 84/2/11 :: ساعت 9:12 صبح )
»» شهادت پدر بزرگوار امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف تسلیت باد

« به نام خدای بخشنده مهربان »

سلام. انشاءالله که همیشه خوب و خوش و سلامت باشید و انشاءالله الان هم هستید  

خب بریم سر اصل مطالب؛

ابتدا شهادت امام حسن عسگری علیه السلام را خدمت حضرت بقیة الله الاعظم عج الله تعالی فرجه الشریف و شما دوستان گرامی تسلیت عرض می نمایم. انشاءالله با رفتار و کردار و عمل خودمون ثابت کنیم که شیعیان خوبی برای این بزرگواران هستیم.

و اما ادامه مطلب قبلی؛ خب الحمدالله خداوند توفیق داد مجدداً امسال نیز به زیارتگاه عاشقان مناطق عملیات جنوب کشور رفتیم. (بهتره بگم بردنمون!) خب اولین جایی که رفتیم و مراسم افتتاحیه اردو را در آنجا شروع کردیم پادگان دوکوهه بود. پادگانی که زمانی چه شور و هیجانی در آن برپا بود. البته الانم هستش ولی اونموقع یه چیز دیگری بود. خلاصه نزدیکای اذان ظهر بود که رسیدیم پادگان و همه به طرف زمین صبحگاه این پادگان حرکت کردیم. مراسم افتتاحیه با حال و هوای خوبی برگزار شد و این را هم مدیون حضور خانواده معظم شهدا در جمعمون می دونیم. خدا انشاءالله بیشترشون کنه!!!  

فقط لازم می دانم از خاطرات رزمندگان اسلام از این پادگان همین رو بگم که نقل می کنند شب ها این زمین صبحگاه مملو از نماز شب خونا می شده! گفتنش خیلی ساده است اما اگر کمی آدم بره تو بحرش تازه متوجه می شی یعنی چه! ضمناً دوستانی که توفیق زیارت شاملشون نشده باید بدانند که اندازه این زمین صبحگاه به اندازه یک زمین فوتبال می شه! حالا بشینید ببینید چه خبر بوده تازه می گفتند که بعضی وقت ها هم جا کم می آمده و می زدند به کوه و بیابون. آدم یاد این بیت می افته که از قول شهیدان خطاب به امثال من ذکر شده:

شما با خانه مان خود بمانید

که ما بی خانمان بودیم و رفتیم

برای سلامتی و تعجیل در ظهور سرور و مولایمان

حضرت بقیة الله الاعظم عج الله تعالی فرجه الشریف صلوات

                                               یاعلی

                                               اللهم عجل لولیک الفرج



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علیرضا خدمتی ( شنبه 84/1/27 :: ساعت 3:42 عصر )
»» یک سال دیگه هم گذشت!

بنام خداوند بخشنده مهربان

سلامی چو بوی خوش آشنائی! خب خدا را شاکرم که بعد از مدتی نسبتاً طولانی مجدداً توفیق داد تا دوباره چند سطری را بنویسم.

ابتدا لازم می دانم سال جدید را خدمت شما بزرگواران و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض نمایم و از خداوند متعال درخواست نمایم تا سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای همه مسلمانان جهان و بالاخص شیعیان جهان و بالاخص مردم ایران اسلامی در پیشرو باشد. (الهی آمین)

انشاءالله تعطیلات خوش گذشته باشه؟ کجا تشریف بردید؟ تهران ماندید و یا اینکه از شر تهران خود را راحت کردید؟!

منکه هم تهران ماندم و هم از شر تهران فرار کردم!!! خب اما کجا رفته بودم؟ بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور. خدا وکیلی هم لذت دنیایی بردیم و هم لذت اخروی و شیرین تر از لذت دنیایی لذت اخرویش بود. جای همه دوستان خالی.

انشاءالله در فرصت های بعدی اگر خداوند توفیق داد بیشتر می نویسم. تا بعد  

برای سلامتی و تعجیل در ظهور

آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، صلوات

                                                                                                                                  یاعلی

                                                                                                                                       اللهم عجل لولیک الفرج



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علیرضا خدمتی ( دوشنبه 84/1/15 :: ساعت 10:31 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

آجرک الله بقیه الله
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 3
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 21095
» درباره من

شیعه
علیرضا خدمتی
چیزی ندارم که قابل عرض باشد!!!

» آرشیو مطالب
بهار 1384
زمستان 1383
پاییز 1383

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب