سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خدا و دورترینشان درمنزلت نزد او، پیشوای ستمکار است . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
شیعه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» خیلی مهم!!!

« به نام خدای بخشنده مهربان »

سلام خدمت همه دوستان گرامی، امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشید و در امور زندگیتون موفق و پیروز باشید. ببخشید که مطالب زیر زیاد است به بزرگی خودتون ببخشید.

خب بر و بچه های گروه علی ولی الله زحمت کشیدند و چند تا تصویر در خصوص انتخابات تهیه کردند (مثل تصویر بالائی) و خواسته اند که در وبلاگ هامون قرار بدیم. ما هم با کمال میل این کار رو انجام می دهیم. با توجه به شرایط کنونی جامعه و شرایط خاص بین المللی هممون خوب می دانیم که شرکت در این انتخابات چقدر حائز اهمیت می باشد و به قولی تکلیف شرعی خودمون می دونیم که در این انتخابات شرکت کنیم. (انشاءالله) بهترین راه هم برای تبلیغ شرکت در انتخابات، تبلیغ چهره به چهره می باشد. یعنی اینکه من و شما هر کجا که حضور داریم، در مدرسه، محل کار، در منزل، دیدار با آشنایان و اقوام و ... می توانیم اهمیت این موضوع را بیان کنیم و دیگران را ترغیب به شرکت در انتخابات نمائیم.

مسئله بعدی بحث انرژی هسته ای هست که انشاءالله تو این هفته ممکن است این مسئولین ما یه تصمیم جدی بگیرند (گوش شیطون کر) و صد البته تاکنون ما هم به خاطر فرمایشات مقام معظم رهبری هیچی بهشون نگفتیم ولی منبعد هم ما بهشون اعتراض می کنیم و هم خود آقا بهشون دیگه این اجازه رو نمی ده که بخواهند از غرور و عزت ملی ما بکاهند تا با یکسری حلیه گر، زورگو و استعثمارطلب پیمان صلح و دوستی ببندند.

مسئله دیگه اینکه دولتمردان انگلیس (روباهان پیر) حرف های گنده تر از دهان و هیکلشون زده اند و گفته اند که باید نام فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) را تغییر بدهید تا ما به اتباعمان اجازه بدهیم به ایران سفر کنند. ما هم به این جانوران عرض می کنیم که حتماً براتو دعوتنامه هم ارسال خواهیم کرد، حتماً به ایران تشریف فرما شوید.

موضوع مهم دیگر هزینه سفر آقای عارف و هیأت همراه به جاکارتا می باشد که بد نیست از سایت بازتاب نامه یکی از کارمندان سفارت جمهوری اسلامی ایران در این کشور را بخوانید و بعدش هم اگر آدم گریه کند جایز است.

برای سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان عج الله تعالی
فرجه الشریف صلوات  

                                                                 یاعلی

                                                                   اللهم عجل لولیک الفرج



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علیرضا خدمتی ( یکشنبه 84/2/11 :: ساعت 9:12 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

آجرک الله بقیه الله
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 8
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 21125
» درباره من

شیعه
علیرضا خدمتی
چیزی ندارم که قابل عرض باشد!!!

» آرشیو مطالب
بهار 1384
زمستان 1383
پاییز 1383

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب