• وبلاگ : شيعه
  • يادداشت : عجب ديداري؟!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + زهرا 

    سلام

    مدتهاست به اينترنت دسترسي دارم اما بيشتر وقت خودم رو براي ديدن عكسها أمدل لباس و غيره تلف مي كنم اما يه چند روزيه به سايتهايي بر مي خورم كه داره هويت ديني رو كه باهاش در خانواده آشنا شدم و در اينترنت داشتم فراموشش مي كردم بهم يادآوري كرد .ممنون از همه شما خوشحال مي شم برام ميل بفرستيد خدانگهدار

    ياعلي (ع)

    با سلام و عرض ادب خدمت دوست عزيز و بزرگوارم. از اينكه مرحمت فرموديد و با يادداشت خودتون بنده نوازي فرموده و برادر خودتان را مورد لطف و محبت خود قرار داديد صميمانه تشكر مي كنم. زيان و قلم من در مقابل درياي بيكران مهر و محبت شما بقدري قاصر و عاجز است كه شرم از ابراز وجود دارد . اما به رسم ادب خدمت رسيدم ضمن تشكرعرض كنم.مخلص و ارادتمند و شرمنده محبت هاي شما هستم. اميد وارم توفيق آن را بيابم تا بار ديگربه لطف پروردگار و عنايت مولا و همكاري شما خوبان باز قلم بر كف گيرم و قصه عشق و عاشقي را روايت كنم . باشد كه بهانه اي گردد تا مولاي بي دلان با گوشه نگاهي دل بي قرارمان را بنوازد ومرحمي نهد بر زخم آتش فراق . در پايان اميدوارم همچون گذشته با حضورگرم وپر مهر نوشته هاي صميمي تان يار و راهنماي بنده باشيد. يا علي مدد . خدا نگهدار. برادرتان : حاج حميد التماس دعا .
    سلام........تشكر......به ماهم سر بزن
    سلام اخوي؛‏ نميخوايي بروز كني؛‏ منتظريم؛ خيلي مارو دعا كن ؛ خدا مارو بكشه ؛ يا علي

    سلام ... بابا خيلي مُخلصيما... آپديت کردم... بيا.. سر زدي بي زحمت به قسمتِ نظرا هم يه گوشه چشمي بنداز که بد جوري به فلاکت افتادم!!!

    سلام عزيزم... خوبي؟؟ آپديت کردي حتما خبرم کن... راستي اگه وقت کردي بيا يه سري هم به من بزن که به روز شدم:)*:
    + . 
    سلام
    يك بخش در رابطه با خليج فارس و تحريف نام آن در خجالت دات كام ايجاد شد.
    http://khejalat.com/bb
    اللهم عجل لوليك الفرج ... سلام ... شمام اسباب كشي كردين حاجي ؟؟ بي خبر؟؟؟ التماس دعا ... باولايت تا شهادت ... ياعلي